HTML

balu3

EZ+AZ

Friss topikok

  • mano: Szia! Miért kell költöznöd? Írj a lányról többet... és írhatnál többször is szerintem tök jó, ilye... (2008.06.29. 22:23) sziasztok

Linkblog

költözés

2008.06.30. 18:37 | balu3 | Szólj hozzá!

 uj bérleménybe  megyek megszivtam miért azt amit egy honapja lefoglaltam kiadták mert az egy évig lesz ott hihetetlennem én is igy gondolom sajna ilyen világot élünk   most az utolso utániban találtam albérletet amugy jo kedvem van még ezzek után is   most zuhiztam de már most mellegem van ja azt sem szabad elfedni ma esett az eső Győrben  elég rendesen és ez hagyán pár kamion ugy rám verte a vizet hogy nem szégyeltem egyetemes nyelven megmutatni hogy hova is kivánom az iletökez jön egy kami oké de három egymás után ráadást még hid is volt igy kb másfél méterröl csapták rám a vizet hihetetlen nem de az   valaki meg nagyon hiányzik miért gondolok rád nem is ismersz de én se téged lehet ez a motto   a költözésen kivül átlagos a nap gyorsan elment haha látom valakit lekéstem az msn-en ha te is olvasod ezer bocs hogy aktiv-nak mutatot csak épen papirokat töltötem látom a virágbol adrienn tényleg......

A bejegyzés trackback címe:

https://balu3.blog.hu/api/trackback/id/tr79546502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása