HTML

balu3

EZ+AZ

Friss topikok

  • mano: Szia! Miért kell költöznöd? Írj a lányról többet... és írhatnál többször is szerintem tök jó, ilye... (2008.06.29. 22:23) sziasztok

Linkblog

2008.06.21. 12:16 | balu3 | Szólj hozzá!

IRNI KELLENE NEKI DE NEM TUDOM MIT MSN EN IS MEG VAN FELVET DE NEM IRTAM MÉG SEMMIT MITÖL TARTOK SZEMÉLYESEN SOKAL KÖNYEB LEHETNE SZERINTEM VAJON TÉNYLEG MEGKEDVELHET VALAKI VALAKIT MINT ÉN AZT A SZOMBATHELYI LÁNYT VAGY CSAK A SZOMSZÉD KERTJE HABÁR EZT NEM TALÁN IROK NEKI VALAMIT VAGY NEM TUDOM ÖSZEVAGYOK ZAVARODVA MI VAN HA Ö IS OLYAN MINT A TÖBBI  NA ÉS EZ HOGY IS VAN MINDIG UTOLAG ISMERIK MEG MILYEN IS VAGYOK H´KÉTTSZER MAJD MEGSZAKADT A SZIVEM DE NEMET TUDTAM MONDANI MERT TUDTAM HOGY EZ IGY MENE MIG FOROG A FÖLD EZÉRT A KISS mottom:GYÖNYÖRÜ VOLT MIKKOR A NAP AZ ÉGEN RAGYOGOT FENSÉGESEN ÉS SZÉPEN CSAK NÉZET LERÁNK MOSOLYOGVA KÉRT MÉG MÉG ENYI AKKOR SEM ELÉG HOGYHA 1000ÉVIG  tart VAGY 10000évig él  MIG VILÁG A VILÁG a szerelem tüzze ég hid el mig élek csak te rád várok szivem kitöltöd öröké rád várok ...im a fojtatás ... száll az idö oly messze  mesze jár a boldog napoknak régen vége már  elválnom  töledmért kellet nekem  ugy érzem nem feledlek el sohasem....

A bejegyzés trackback címe:

https://balu3.blog.hu/api/trackback/id/tr88532020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása