HTML

balu3

EZ+AZ

Friss topikok

  • mano: Szia! Miért kell költöznöd? Írj a lányról többet... és írhatnál többször is szerintem tök jó, ilye... (2008.06.29. 22:23) sziasztok

Linkblog

háj

2008.06.17. 18:59 | balu3 | Szólj hozzá!

kedves blog népszerü lettél igy kezdek rajtad nyerészkedni lassan  le vizsiztem egészen karajul hogy tartotam tölcsi az természetes  de karaj lett belöle ez spanolja az egót sajna  köszönetem a segitöimnek   ha az elméletöl féltem hetfün akkor itt kedün retegtem de siker és nagyon jo lett blogom  ja most is noszogatnak hogy buli  szamba satöbi stb      öröm mire sajnoa padlon járok nem a holdon amugy lazán vizsgáztam de azért pofára is ment sajna nem csak tudásra sajna lényegtelen tul vagyok rajta a lényeg egész jo letem várom gratucikat 

A bejegyzés trackback címe:

https://balu3.blog.hu/api/trackback/id/tr65525910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása