HTML

balu3

EZ+AZ

Friss topikok

  • mano: Szia! Miért kell költöznöd? Írj a lányról többet... és írhatnál többször is szerintem tök jó, ilye... (2008.06.29. 22:23) sziasztok

Linkblog

itt otthon

2008.06.18. 17:15 | balu3 | Szólj hozzá!

Végre itthon-otthon vagyok frau ildikó kereset az éjjel ö a tesom miért kellet keresnie azért mert azt mondtam neki hogy jövök haza de lekéstem a vonatom és a következövel ha mentem volna valoszinüleg wiener neustadt-ban éjjszakázom nagy valoszinüsßeg szerint kicsit majd mossa a fejem  amiért nem tudok szolni neki  mindenkinek szép estét kivánok  nekem tegnap az volt utolag már felelöségem tudatában kijelentem elég sokan olvasnak de miért nem tudtok komentet irni vagy valami elöre is kösz de a semmit nem

A bejegyzés trackback címe:

https://balu3.blog.hu/api/trackback/id/tr21527562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása