HTML

balu3

EZ+AZ

Friss topikok

  • mano: Szia! Miért kell költöznöd? Írj a lányról többet... és írhatnál többször is szerintem tök jó, ilye... (2008.06.29. 22:23) sziasztok

Linkblog

sziasztok

2008.06.27. 20:21 | balu3 | 1 komment

mai napom is olyan mint a többi annyi kitételel hogy költözködöm  pakolok takaritottam stb holnap  irány sopron majd onan gloggnitz alig várom már ott legyek  vasárnap még itt alszok utána uj albérletbe költözöm    aszem_im Beus irtam valamit ahogy igértem_v szinüleg itt láttuk egymást utoljára és kösz hogy nem haragszol és tényeg sajnálom a dolgot      milyen hülye vagyok tegnap képes voltam msn en a borsos-nokedliröl fél orán át irni adriennek most valoszinü el van kenödve szegény hogy miért az nem rátok tartozik olvasóközönségem   ja egy kétt embert levetem az msn röl nincs értelme ha vagy meg nem vagy ha leszel visza veszlek ez az msn monologom stim     mit irjak még kisbetüvel hogy rosszul legyetek a gép nem engedet fel a netre mondom ilyen nincs tüzfal ki kapcs majd meglátjuk mi lesz csak vicceltem mibben döntsd el te    ma már igy is töbet irtam mint te egész nap remélem elfáratok mire ki értelmezitek mit irok    EZ A BLOOOOOOOG   AZ ENYÉM    ELÉG FÁRADT VAGYOK MÉG ZUHIZTAM DE AZ SEM SOKAT SEGITET RAJTAM SAJNA   SZOVAL HOLNAP HAZA NEHÉZ VOLT DÖNTENEM MELYIKBE IS HAZA HUGIT FEJMOSNI DE MAJD JÖVÖ HÉTEN MEGYEK  HUGI NYUZOBA   IGY DÖNTÖTEM AMUGY A NAPOM ESEMÉNYTELEN VOLT SOKAT RÖHÖGTEM ÉS VISZONT HA VAN MÉG GONDOLAT A FEJEMBEN IROK MÉG MA SZIASZTOK

A bejegyzés trackback címe:

https://balu3.blog.hu/api/trackback/id/tr94542583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mano 2008.06.29. 22:23:03

Szia!
Miért kell költöznöd? Írj a lányról többet... és írhatnál többször is szerintem tök jó, ilyet máshol nem nagyon találtam, bár azt a Tudományos elmélet részt nem nagyon értem, de legfőképpen betűméret miatt olvasni sem tudom..

Üdv, Mano
süti beállítások módosítása