HTML

balu3

EZ+AZ

Friss topikok

  • mano: Szia! Miért kell költöznöd? Írj a lányról többet... és írhatnál többször is szerintem tök jó, ilye... (2008.06.29. 22:23) sziasztok

Linkblog

szia

2008.06.23. 20:14 | balu3 | Szólj hozzá!

mai nap kaotikus volt haza akartam menni mert nem jó hireket halotam hazulrol  hugom 13éves és nagyon rossz társaságba került felhivtam és ö mintha nem lenne semmi gond szokásos jol vagyok stb én számonkértem rajta bizonyos dolgot de a hugi nem azt mondja szia te vén f... vagy valami hanem hol a telefonom amit megigértél majd szeptemberben meg kapja a öcsém és a másik húgom viszont hogy vagy mikor jösz stb ez nekem jól eset kicsiknek hiányzom  Anyumal is dumáltam elég rég beszéltem vele  ugy látom hiányzom nekik de nekem igy jó persze  hiányoznak   amilyen rosszul kezdödöt a napom olyan jol folytatodot  van egy lány (audree) amire nem voltam képes ö megtete msn-en beszéltem vele ez nagyon jol eset nekem nagyon helyes lány hihetetlen talán ö az ő vagy ez csak álom ha az ne érjen véget   kicsit félek is  szia

A bejegyzés trackback címe:

https://balu3.blog.hu/api/trackback/id/tr32535826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása