HTML

balu3

EZ+AZ

Friss topikok

  • mano: Szia! Miért kell költöznöd? Írj a lányról többet... és írhatnál többször is szerintem tök jó, ilye... (2008.06.29. 22:23) sziasztok

Linkblog

tanulok

2008.06.16. 19:21 | balu3 | Szólj hozzá!

MA EGÉSZ ÉJJEL TANULOK A FENÉBE DE NEM BAJ CSAK A FEJEMBE RAGADJON VALAMI MA AUE NEM FÁJ SEMMIM EZ EGY OSZTRÁK TELEPÜLÉS NEVE TESOMÉK OTT VESZNEK EGY HÁZAT FANTIC MERT EGY PATAK A HÁZ ELÖTT CSORDOGÁL MIT PATAK ERECSKE VAGY CSERMELY INKÁB DE NEM TUDOM MI LESZ VELÜK EGY SZÉP NYÁRI NAPON SZÚNYOG INVÁZIÓ  VAGY ÁRVIZ NEM IS MERTEM EZT MONDANI NEKIK HABÁR ÖK EZT IS ÁTGONDOLTÁK SZERINTEM NA MINDEGY...    ADRIENN NEVÜ HÖLGYNEK IS IRNOM KELLENE DE NINCS IHLETEM HIHETETLEN NEM MITÖL TARTOK TALÁN ATTOL HOGY Ö IS A TÖBBI ARANYOS ÉS MÉGSE VAGY MI HIHETETLEN MILYEN EGYSZERÜ ÉS MÉGSE én sem értem mi van de hogy lehet valakit meg kedvelni bár forditva nem igy van tuti talán ha nem irok neki akkor megmarad a remény ha irné

A bejegyzés trackback címe:

https://balu3.blog.hu/api/trackback/id/tr24524289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása