HTML

balu3

EZ+AZ

Friss topikok

  • mano: Szia! Miért kell költöznöd? Írj a lányról többet... és írhatnál többször is szerintem tök jó, ilye... (2008.06.29. 22:23) sziasztok

Linkblog

háj

2008.06.24. 17:21 | balu3 | Szólj hozzá!

+ a mai nap természetesen nem vagyok érces na de félre a falal baszéljünk humoral ne komolyan   ha még olvas valaki legközeleb hoszan irok az élet semmi örömeiröl     MA KIDOBOT AZ ágy  zuhany beretva itt ott igazitotam a sminkemen és mentem a plázába pláza cicáskodni természetes  ha röhögsz az jo mert ha szomoru voltál mostmár tuti hogy nem vagy szomoru . ma kétt palack osztrák boral lettem szegényeb a mai nap legnagyob pazarlása/haszna majd ki derül a holdon __NA TE MOST AZT VÁROD HOGY ÉRTELMESEN IRJAK BESZÉLNI SEmTUDOK NEM HOGY IRNI__na hol is tartotam ISSAC ASIMOV-nál aszem ja e-book ént olvasom a regényeit majd abbol is töltök ha érdekel ha nem _ez az én blogom és dühit hogy mindig itt keringsz a blogomban mit keresel engem  ved fel velem a kapcsolatot ha az vagy akire nem gondolok .ne vegyétek magatokra ezt a kis szöszentést ez a képzelt riport egy nem létezö elme beteg naplojábol neeem vagyok az de . kicsit fujok

A bejegyzés trackback címe:

https://balu3.blog.hu/api/trackback/id/tr16537452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása